Kennismaking
Citaat van Etienne op september 1, 2024, 9:52 amHallo!
Ik ben geen officiële aannnemer, timmerman of stukadoor, maar ben wel flink handig en steek graag mijn handen uit de mouwen.
Heb jij als aannemer handjes nodig bij een klus, let me know! Je kan mij inhuren als ZZP-er, maar ik sta ook open voor dienstverband.Regio: Tussen Valencia en Alicante.
Timmeren, slopen, schilderen, loodgietwerk, electra, verhuizen, meubels monteren etc etc. Als ik maar met mijn handen kan werken😀. Na 24 jaar horeca ondernemer geweest te zijn in NL wil ik mijn energie op een andere manier kwijt.
Als je vragen hebt stuur dan een DM!
Succes allemaal en bedankt.
Groet Etienne
Hallo!
Ik ben geen officiële aannnemer, timmerman of stukadoor, maar ben wel flink handig en steek graag mijn handen uit de mouwen.
Heb jij als aannemer handjes nodig bij een klus, let me know! Je kan mij inhuren als ZZP-er, maar ik sta ook open voor dienstverband.
Regio: Tussen Valencia en Alicante.
Timmeren, slopen, schilderen, loodgietwerk, electra, verhuizen, meubels monteren etc etc. Als ik maar met mijn handen kan werken😀. Na 24 jaar horeca ondernemer geweest te zijn in NL wil ik mijn energie op een andere manier kwijt.
Als je vragen hebt stuur dan een DM!
Succes allemaal en bedankt.
Groet Etienne